duma felicka i affaren

jag gå till affären idag å hitta en många snygga byxa en armanidelux editionen, när jag gå till felicka som jabbar till sig i affären, - jag säga ursekta till mig men jag har en fråga på fråga. vet du vad denna jäfla felicka eskratta till mig å säga du inte vara allvar va? sen hon bara gå till sin kollegan å forsätta skratta jäfla rasista!! bara för jag har svarta håren och många håren på kroppen, behöver raka mig varje morgon för att inte se ut som terrorista binladen, mera håren på rompan än huvodet ska inte folk eskratta till mig... jag bli ledsen gå hem å gråta å krama till gustaf (min nalle björnen) men säga inte till felickor då de tro jag vara man som tycker om man.. varför människor göra så till mig jag fattar inte, varför??varför?? du säga till mig??

Kommentarer
Postat av: Fridolf

Gustaf saknar kärlek

2009-12-08 @ 03:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback