min vardag

ennu en tråkiga tagen jag inte göra nått.. gå till ikea äta billiga barn maten de ger till mig kompis prisen fem kerona du äta korv och pizza. imorgon fukosten 5 kerona du äta hur många du vill..

sen jag vara hemma spela till mig lite gitar hiro, soper frof klara till hela spel vill du utmna till mig så jalla kom till sig vi spela bara du ringa jag inte ha pengar på telefonen.

klara hela spelen jag titta på lite såna snukiga filmen, heheheh flelicka pussa till annan flicka min slodat general ställa till sig i högvakt så jag vara tvunge ta och doscha och NI VET VAD JAG GÖRA DÄR hehehhehe många bra soldater skickades ut till krig i avloppet.

after det jag bara sitta hemma mobba lite till komisen som sova på min soffa jag läga min stumpa i hans munen när han sova hahahahha..

nu jag ska vänta på natten ska komma till sig då jag gå ut... jag berätta en hemligeten till sig du inte berätta till nogon på dagen jag vara vanliga pojken på natten jag vara soper hjälta jag gå till telefonen kiosken byta till sig mina soper kläder sen jag jaga till tjuvar...men du inte säga till någon

om du ser till denna soper hjälpta som finnas på bilda under du vet det vara jag och jag hjälpa till dig om du behöva soperhjälta hjälpen, jag ha mansken så inge veta vem jag vara




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback