Råtta på stan

Idag när jag gå till stan jag såg en lite råtta en stora råtta, jag jaga till råtta ville döda till honom, råtta vara smutsiga djuren ge till dig pest och sjukdomen...

jag ta min parapely ska eslå till råtta en felicka skrika till mig NEJ vad gör du!!!

jag säga jag döda till råtta den inget bra djuren..

felicka säga jäfla idiota den ingen råtta den vara en hunda en lite chiwawpsi hunda. felicka skrika till sin mannen en stor svarta apamanen komma och ville slå till mig,jag skricka akta gorilla vara löss så jag speringa till min väg..

felicka äfter bliven, hur man kan tro att råtta vara hunden??



titta jag fånga en bilden av råtta titta fula råtta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback