Bara jag å till mig !

Tjingeling! på sig bloggen nu jag berätta om själva !
så ni vet mera!


Jag är 23 jordsnurr, jag är bra man, jag jobbar min farbror på ACHMED Livs öppettider: mån-fre 10-22 och lördag söndag 10-20 och jag har glimt i ögat.

Jag ser väldig svensken ut jag vet,,Jag söker dig, som är trevlig, du måste vara svensk eller svensk uppehållstillstånd.
Du måste vara hur gammal du vill, snygg eller ful, tjock eller smal, eller smart eller dum, jag spelar ingen roll.

Jag söker seriösa förhållande, så vi kan gifta,
så jag kan stanna Sverige. Känner du att den pirrar i magen? Vill du förgylla min tillvara? Kom till mig vi gifta oss, 60-70 000 kronor?
Om du vill vi kan göra många barn 10, 12 stycker söner, Addullah, Khaled, Samir, Achmed, Junior, Saiid och kanske Peter o Måns. Inga dottrar! Dotter + sverige = problem, stor problem.

Men om du inte vill ha kärlek från mig och barn, bara pengar så ingen problem vi bara gifter oss på papper då. Sen när uppehållstillstånd kom kom, vi skiljer oss å du kan gå på diskoteka, ragga på krogen, bråka med killen framför televizion. OKej?

jätta bra till sig du säga du kan mig ringa på 040 11 24 54 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback