va e det som händer?

kameler fiser och grisar kan inte flyga..varför e det så jävla kallt ute? kan det bara inte ta och sluta snöa för fan det var de två första dagarna men nu har vädergudarna gått för längt, å jag tänker fan inte göra nån jävla regn/sol dans för att det ska bli bättre väder, det kan andra idioter göra å skäma ut sig. jag vet vi gör en grupp på facebook å ser hur många nördar vi kan få ihop som går ut samtidigt ställer sig mitt på stan och gör regn/sol dansen.


det sjuka är att jag tror att det hade funkat, tänk så många nördar det finns som sitter och spelr WOW från morgon till kväll, de kommer se dansen som ett nytt umgänges grej där de i deras vildaste drömmar kanske träffar en tjej som kanske men bara kanske vill ha nörden oxo.

så vem ska startar gruppen på facebook? jag e för lat för det men gör mig till admin så lovar jag att jag kommer se till att få dit en massa nördar.

kör på!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback