bra början på de nya året

De nya årets roligaste händelse..

Hade varit ute på natt klubben och firat de nya året, många tjejer ute mycket fest och liv.. men men i slutet av kvällen va jag sugen på lite fylle mat, så jag gick till närmaste korv kiosk.
Det stod två skumma svenska snubbar framför mig som var från norrland, när det var snbbens tur beställde han en fransk-hotdog utan kov... Jag trode jag hörde fels å jag frågade han vad han beställde och det vissade sig att de va en frnask-hotdog utan korv.

Trodde inte att folk va dumma nog och beställa en korv med bröd utan korv hmmm??? låter skumt men men tyckte da va dumt nog så att de skulle vara skoj.

så två dagar senare när jag gick på stan vatt jag sugen på en kebbab, så jag gick in i på närmaste kebbab restaurang och kom att tänka på denna dumma norrläning.. När det var min tur att beställa beställde jag en kebbab rulle utan kebba.

turken soom stod i kassa titta på mig så å bra ??????? va.. så jag sa ja jag vill ha en kebbab rulle utan kebbab..efter att turken fatta jag menar allvar blev han sur å börja skirka på mig, fattar inte riktigt vad som händer men från ingen stans så håller han i en toffla och försöker slå mig med den... så jag speinger därifrån men vad jag inte visste att denna här turken verkade ha VM guld i toffel kastning. Jag springer ut hinner komma runt hörnet då jag hör ett skumt ljud WRFFF WRFF jag vänder mig om för att se va fan det va som lätt, ser jag en jävla toffla flygande mot mig. Innan jag hinner göra nött träffar den mig i huvudet..

Så rädd som jag var för att det skulle komma fler tofflor fortsatte jag att springa, så ni sitter jag här å har världens blåtmärke på halva mitt ansikte.. men men jag träffa iallafall VM medaljören i toffelkastning.

Så det jag vill säga till er skumma typer från norrland är ni i malmö och ska beställa en kebbab beställ fane mej inte en kebbab utan kebbab eller en falafel utan fallafel så lever ni längre.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback