dagen samhälle... inget skoj lyssna och ta åt dig

så hej alla strävande jävlar välkommna till min klubb..

vad ska man göra i dagens samhälle för att bli rik, vi jobbar å sliter som hundar men staten tar allt från oss sen undrar de varför man jobbar svart, vad ska man göra?? man han världens utbildning men men man får inget jobb.. hur kommer det sig?? e de för man har svart hår?? å inte e svensk?? 

Sveriges mest vällutbildade yrke är taxi chafförer... hur kommer det sig?? gjorde ett test förra veckan och åkte taxi och tog reda på vad de egentligen var utbildade till å det va ekonomer, läkare, ingengörer till raket forskare men ändå jobbar de som taxichafförer hur fan kommer det sig?? man pluggar i 5 år för att få sig ett bra jobb å man slutar med att köra folk som en jävla ho...a hur fan kommer det sig??

inte undra på varför folk är rasister.. invandrare som svenskar jag förstår de alla vi lever i ett korupptsamhälle...


allt detta har jag lärt mig efter att se till att lära mig svenska lite bättre och forskat i det svenska samhället lite jag skäms  för att vara "svensk" när jag vet allt detta...


de i ni unga folket som har sverige i era händer  väta bara till alla dessa jädrans pensionärer dör så e det er tur att ta över.. se då fan till så att alla har det bra å fucka inte upp samhället värren vad det redan är


puss och knullar
ta tag i era liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback