femton minuter en kvart

Tillbaka från min semester  i Bårlänge, en super helg med massa tjejer å lite sömn jag var som en superstar, vi spelade in vår musik video, som hollywood du vet super delux edition, bodde i en unken villa som min manager hade fixat å det skulle vara top 5 delux, men de e vell alldrig fel med lite insekter som kryper på en när man sover, eller?

Jag skulle få delux mat varje dag med frukost i sängen,  men var mått varje morgon föra alla skalbagar å andra insekter jag svalt undernatten när jag sov, så de blev ingen frukost, lunch å middag var alltid det samma super delux edition av korv med bröd å potatismos, hade man gjort bra ifrån under inspelningen fick man en köttbullar oxo.

Men va soft helt ok ska inte klaga jag e nästa hollywood superstar. Men fy fan Bårlänge har inga svarskallar jag fan den ända i helabyn som hade svart hår och stor snopp.  Vilket inte va så roligt i början men det visade vara toppen, för jag var exotisk och tjejerna älska det, så alla snygga blonda flikorna med tuttarna ragga på mig, som sagt super star.. Så alla blattar där ute vill ni ragga många flikor dra till en liten byhålla som Bårlänge så lovar jag att ni får ragg. Kanske inte om ni e fula som stryk å blyga som en liten flikas som oskuldsfulla blygläppar.

Årets aktion film har spelats in i helgen, Elov & Bennys nya låt femton minuter en kvart där jag är med och rockar loss, har spelats in, musikvideon är nästan klar och det kommer ta svenska folket som en enorm storm, som kommer och får med sig allt å alla.  Alla den har premiär på partybåten den 30 januari och släps den 1 februari, så se till att ni ser den å köper albumet så jag blir glad.

Kommentarer
Postat av: Malin Buttface

hörru borlänge är känt för att ha flest blattar, så vad snackar du om vavavava

2010-02-01 @ 22:45:24
Postat av: Anonym

Du är ju störd i huvudet. Borlänge är en av de kommunet som procentiellt tar in flest invandrare i Sverige.. Stupid mother fucker. Dessutom är Borlänge inte så jävla litet. snacka om att vara trångsynt. Blatte fan.

2010-02-17 @ 18:41:38
Postat av: Idiot

Till Mr anonym!!som skrev den förra kommentaren



Hade din mamma inte tappat dig när du var liten. å din alkoholiserade pappa slutar slå dig en vacker dag så kanske du fattar att detta är ett skämt och att man inte ska vara så främlingsfientlig. din adopterade kuksugandehorunge hoppas du aldrig hittar dina riktiga föräldrar

2010-02-23 @ 01:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback