kolla in

Var ute i skogen och promenerade lite å tänkte på mitt kompiserade liv du vet de e svårt att vara super star.. när jag gick där och tänkte på på vad jag ska ha för sås på min kebbab, kommer det en ekorre spingande och kastar små stenar på mig helt sjukt, sen fortsätter den springa mot en bänk och plockar upp en sugrör från suptunan  och hoppar upp på på bänken, helt sjukt en inteligent ekorre. Bara kolla här nere vad han gjorde sen.

Jag försökte fånga den för att sälja den till nån djurpark å käna lite cashen du vet, men när jag försökte fånga den började skrika och spotta på mig sen kom hela hans familj såg det ut så så jag blev räd och sprang iväg,och nu vägar jag inte gå in till den jävla skogen igen... FY FAAAAAN

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback