nya året fyllet med fest och komedi

Tjingeling!

Hej alla där ute det nya åter har nu börjat med massa nya äventyr,fester och roliga händelser, och jag ska se till så att det blir så med att uppdatera er om de grymaster festerna och roligaste klippen, showerna mm.

Kommer lägga upp en massa nya klipp med förmodligen roliga saker, har ni ni roliga klipp, bussringningar mm skicka gärna dem så lägger jag upp det oxo starta de nya året med ett skratt..

under jul och nyår har jag vatt på intensov kurs och förnbättrat min svenska en aning, har fortfarande lite pormlem med att snacka och stava men det löser sig med tiden..

Gott Nyttår och ha en underbar fortsättning

puss & knull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback