flyg resa

Så här är det att flyga som svartskalle.

Jag kommer till kastrup köpenhamn 1,5 timme inna mitt flyg åker, jag ställer mig i incheknings kön, å redan här fattar jag hur tröga gamlingar är. efter att ståt i kön i 40 min å att det tog sin lilla tid att cheka in min cykel vatt jag klar å rörde mig vidare

men men efter inchekningen tar jag mig vidare till säkerhetskontrollen, å sån tur jag har hamnar jag bakom ett gäng efterblivna gamlingar som inte ens visste vart de hade sina egna fötter, det stod å dividerade med den rasistiska vakten och fattade inte ett skit. efter att de dummacphandikapadeåsne gamlingarna fått i sig sina senil tabletter tog de sig förbi säkerhetskontrollen,

så var det min tur, jag tittade på vakten å jag såg direkt vad han tänkte. Här har vi en såna där jälva terrorst honom ska jag stoppa.
När jag jag kommer fram till han börjar han att dryga sig å ställa en jävla massa dumma frågor om tex varför jag skulle förbi honom? JAG BARA VA FAN E DU TRÖG ELLER JAG SKA TILL MITT JÄDRANS FLYG FAN TROR DU. sen bad han ta av mig mina skor, jag bara varför ska jag ta av mig skorna? han bara de e stora du kan ha gömt nått i dem.  JAG BARA NEJ INTE SKORNA SOM E STORA DE E MINA FÖTTER SOM E STORA..vakten tittade lite konstigt på mig jag visste vad han tänkte så jag sa till han  JAA JAG HAR EN STOR SNOPP OXO.

Nu vatt vakten förbanad han tog mig till ett litet rum å tvinga mig klä av mig. nu tänkte jag bara FAN nu blir jag tagen i röven.. men efter att jag tagit av mig allt å stod där helt naken, skämdes vakten å blev röd i ansiktet, jag log å sa till han JAG SA TILL DIG. han bad mig att ta på mig mina kläder, jag plocka på mig allt å rörde mig vidare

Nu hade det gått ytligare 40 minuter, så det var bara 10 minuter kvar innan flyget skulle avgå. så jag springer snabbaren en nyknullad 13 åring som e påväg till sina kompisar för att berätta att han blit av med oskulden. Jag kommer fram svettig som en nyknullad slampa, och de e 5 minuter kvar till flyget ska avgå å jag ser att de har stängt dörrarna, jag frågar tjejen som jobbar där fan släpp på mig jag e här nu, hon tittar på mig med ett hånleende å säger vi stänger boardingen 10 minuter innan bestämd avgång så du missa TYVÄRRR FLYGET.

Trött, besviken och svettig som jag var tänkte jag att de e inte lönt att dividera så jag tar mig tillbaka för att hämta mina väskor, Å ja själv klart har de juh skickat iväg mina saker redan så de var på väg till nån jävla tysk inavelshålla utan för berlin sa tjejen som jobba vid inchekningen. så nu hade jag blit av med mina saker oxo..

Ok inte mycket att göra så jag tar mig till tågstationen för att ta mig hem, när jag hoppar på tåget kommer jag på FAN JAG GLÖMDE JUH KÖPA BILJETT..å klart som fan kommer kontrolanten å frågar om min biljett jag bara står å tittar på han å vet inte vad jag ska säga mer än att DU tyvärr men jag har ingen biljett, han bara ok ingen fara vi löser det här på tåget, så jag blev lite glad men det varade i 3 sekunder, det vissade sig att jag fick betala biljetten hem plus att jag fick böter på 600 kr för jag åkt utan biljett..


Ja så här sitter jag nu hemma framför min data å känner mig brutalt rövknullad å skriver om min "underbara" dag.
Jag misstänker att ni har haft en lika bra dag som jag har haft eller??

Älska systemet fy fan jaja på de jävla svarskallarna de ska ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback