super gig

åkte upp till Mariestad skulle ha ett gig med elov & beny, resan upp var helt ok titta de några filmer så var jag framme. men problemen började när jag kom fram, där min så kallade stupid manager börja dumma sig med mig.
Jag kom fram till mariestad kl 18.30 ringer min mamager å ber han komma och hämta mig då han säger att han inte är i mariestad utan han e i sthlm å fixar med en sak han kommer senare under natten, och att jag skulle ta mig till ett vandrar hem som heter Buss inn och vänta där. Men det fans fanemaj inget vandrarhem som hete Buss inn. så efter att jag gåt omkring och frågat massa folk var det ligger och gjort bort mig helt sprang jag på en taxi chaför som sa att det finn bara ett vandrarhem i mariestad å han kunde köra mig, så jag hoppade in i bilen å åkte med han släppte av mmig på ett jävla unket vandrar hem som inte ens hade en reception så jag stod utanför vandrar hemet i 30 f***ing  minuter och frös skiten ur mig inte nog med det bodde det några tjejer på en av våningarna som stod och knackade på fönstret och skrek å skratta åt mig i 30 minuter tills jag stack därifrån.

efter att jag skällt ut min manager ber han mig dra till nattklubben björnes och vänta det va där vi giga. 1 det tog mig fanemaj 40 minuter att hitta dit å när jag till slut hitta skiten så var det stängt nu hade jag vatt ute i nästan 1,5 timme å jag frös så pass att min snopp hade krypt in och gömt sig så jag inte ens kunde se den längre.

så jag ringer min manager å säger nu FAN drar jag hem å skiter i allt då han dycker upp å säger bohu jag skoja bara drev med dig lite kom nu drar vi å käkar.

å så mycket som jag älksar mat så ja glömde jag bort vad som hade hänt och tryckte i mig en pizza med massa pommes på skita gott.


Men ja annars så var det en super bra helg i Mariestad en riktig fest city och en massa Raggare som gled runt i sina sketna bilar å skrek coolt, inte ofta man ser det. Tack Mairested synes säkert snart

puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback